Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 7 Votes - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Updates!!!!
03-15-2016, 02:01 AM
Post: #31
RE: Updates!!!!
How do you get it?

How do you get the map?

Find all posts by this user
Warn the author for this post
03-15-2016, 02:06 AM
Post: #32
RE: Updates!!!!
LOL the map is opened for all beo2 players

[Image: SgDUq8o.jpg]
[Image: iPMXkz6.jpg]
[Image: N1fKapM.png]
[Image: STvlnhq.png]
Find all posts by this user
Warn the author for this post
03-15-2016, 02:10 AM
Post: #33
RE: Updates!!!!
how you get the weapon then?

Find all posts by this user
Warn the author for this post
03-15-2016, 02:57 AM (This post was last modified: 03-15-2016 03:38 AM by FirstaidkiT.)
Post: #34
RE: Updates!!!!
hello eggs and devs,
shells and map look great. About secret weapon i hope that's not easy reach it and hope nobody spoil that! I wouldn't complain but pity the game hasn't contained new mode for long timeSmiley_Sad
btw how many credits we can award?

Find all posts by this user
Warn the author for this post
03-15-2016, 03:10 AM
Post: #35
RE: Updates!!!!
I knew it! I knew something big was going to happen, IN YOUR FACE THEBIGBLACKGUY!!!

I love you donkins, legit...I don't know why I am so hyped, but anyway straight on to beo2 for meeeee

[Image: UMMZ3dC.gif]
Find all posts by this user
Warn the author for this post
03-15-2016, 03:33 AM
Post: #36
RE: Updates!!!!
(03-15-2016 03:10 AM)ILovePinkBarbies Wrote:  I knew it! I knew something big was going to happen, IN YOUR FACE THEBIGBLACKGUY!!!

I love you donkins, legit...I don't know why I am so hyped, but anyway straight on to beo2 for meeeee

Waa looks like I was wrong. Donkins never disappoint us

Find all posts by this user
Warn the author for this post
03-15-2016, 04:14 AM (This post was last modified: 03-15-2016 04:15 AM by Jach.)
Post: #37
RE: Updates!!!!
Me and Nathan found out how to get the secret weapon when we were playing. We are the OGs, lel.

It would be nice if the new shells were added to the forum eggvatar pool too.
Find all posts by this user
Warn the author for this post
03-15-2016, 04:47 AM
Post: #38
RE: Updates!!!!
weapon seems easy to get but using it ain't.
Find all posts by this user
Warn the author for this post
03-15-2016, 04:48 AM
Post: #39
RE: Updates!!!!
Hoped they'd have an Easter Weapon pack. Anyway, glad they're updating. I think we'd all be mad if they didn't do their regular Easter update.
Find all posts by this user
Warn the author for this post
03-15-2016, 05:26 AM (This post was last modified: 03-15-2016 05:43 AM by Vakson.)
Post: #40
RE: Updates!!!!
(03-15-2016 04:47 AM)egg666 Wrote:  weapon seems easy to get but using it ain't.
Yeah its pretty hard to use but the dmg is nice.

Find all posts by this user
Warn the author for this post
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)