BEO2 FORUM

Full Version: How to get the bunny shell, full instruction!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
hi!
after searching several times and not finding any info, Smiley_Hulk AND finding the bunny my self, wanna give all the fans the full instruction to enjoy!
here it is:



1-get to this link:
http://www.badeggsonline.com/

2-wait to load the stuff

3-register or log in

4-wait for the game to connect you

5-get to the lobby

6-[Removed]

7-[Removed]



here it is! enjoy your new shell! hahaha! XDXDXDSmiley_XD
Smiley_Trollface
hmm not cool you spoil this its like the 2 or 3 time sombody does this
Nobody likes a spoiler guy.... Don't ruin the experience and pain....
Smiley_XD Rob Donkin removed the last two steps lol

To be perfectly fair, though, he did warn us with the title that he was gonna reveal everything, BUT HIS EVIL PLANS ARE NOW FOILED MUHAHHAAHAHAAAAAA
(04-26-2014 04:15 AM)DragonBolt Wrote: [ -> ]Smiley_XD Rob Donkin removed the last two steps lol

To be perfectly fair, though, he did warn us with the title that he was gonna reveal everything, BUT HIS EVIL PLANS ARE NOW FOILED MUHAHHAAHAHAAAAAA
Yup.... Idk what to say.... nachos r yummy tho....
hey guys i just did it for fun...
i didnt mention to say something special, did i say any thing that would reveal anything?!?!
dont think so but sry guys i apologize!!!

you removed it any way! that doesnt matter! lol
Smiley_FriedEgg
(04-26-2014 09:17 PM)Dzyan Wrote: [ -> ]hey guys i just did it for fun...
i didnt mention to say something special, did i say any thing that would reveal anything?!?!
dont think so but sry guys i apologize!!!

you removed it any way! that doesnt matter! lol
Smiley_FriedEgg

It's a secret. And hold it as a secret.
you say you did it for fun but what is the fun than i mean the fun is seek end finally find it
SPOILER ALERT......


btw you should delete this thread before mageg or rob and john or
maybe even grimcat see's this they not gonna like this
No need, Rob Donkin removed the last two steps.
So.... yh Smiley_Tongue
Pages: 1 2
Reference URL's